Конкурси і події
Освітньо-практичний конкурс для школярів
«Вибір професії та розвиток важливих навичок»
в межах проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ»!
КОНКУРСНА КАТЕГОРІЯ №1
Самостійно створений відеоролик та презентація до нього про конкретну професію – для школярів 8-11 класів
КОНКУРСНА КАТЕГОРІЯ №2
Самостійно створений відеоролик та презентація до нього про конкретну важливу навичку чи корисну звичку – для школярів 5-7 класів.
УМОВИ КОНКУРСУ
Освітньо-практичний конкурс для школярів
«Вибір професії та розвиток важливих навичок»
в межах проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ»!
Освітньо-практичний конкурс для школярів має на меті ознайомити їх з багатьма перспективними професіями щоби в майбутньому молоді особистості свідомо обрали оптимальний для себе шлях. Також учні матимуть можливість ознайомитись з важливими навичками і корисними звичками, які варто набувати в шкільні роки, щоб професійне зростання було швидшим і ефективнішім як в студентські роки, так і після завершення коледжу чи університету.
Цільова аудиторія
Учні 5–11 класів шкіл, ліцеїв та гімназій Львова та Львівської області загалом.
Конкурсні категорії освітньо-практичного конкурсу «Вибір професії та розвиток важливих навичок» в межах проєкту «Особистий шлях» залежно від класу в якому навчаються школярі:
1.Самостійно створений відеоролик та презентація до нього про конкретну професію – для школярів 8-11 класів;
2.Самостійно створений відеоролик та презентація до нього про конкретну важливу навичку чи корисну звичку – для школярів 5-7 класів.
Важливо! Конкретну професію, важливу навичку чи корисну звичку надсилає школяру оргкомітет на зазначену учнем під час реєстрації електронну пошту протягом трьох робочих днів після заповнення і надсилання школярем реєстраційної гугл-форми за такими покликами:
– для школярів 8-11 класів шкіл, ліцеїв та гімназій Львова і Львівської області: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd4vSXIfueuPJppyas-iyPOIuWU2MRZI9WQkKbBmC5M9Ek42g/viewform?usp=sharing
– для школярів 5-7 класів шкіл, ліцеїв та гімназій Львова і Львівської області: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrr6eO3WGREsQdDLubHMeAR-INTn0hu6O9t-R9OsFC3pWBCw/viewform?usp=sharing
Участь школярів у конкурсних категоріях може бути одноосібна або командна – до трьох реальних учасників-школярів (тобто тих, які насправді задіяні в роботі над відеороликом та презентацією до нього).
! Конкурсні роботи, які пройдуть перший і другий відбіркові етапи конкурсу, будуть оприлюдненні на сайті проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ».
!! Автори, які подають свої конкурсні роботи на освітньо-практичний конкурс, такою дією надають дозвіл команді проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ» оприлюднювати їхні конкурсні роботи (в тому числі на своєму сайті), зокрема для інтернет-голосування чи для поширення з навчальною або іншою важливою метою, а також надають дозвіл на обробку інформації про конкурсантів і їх конкурсні роботи.
!!! Участь у конкурсі школярі беруть виключно на ДОБРОВІЛЬНИХ ЗАСАДАХ (тобто тільки з власної ініціативи учнів)!
!!!! Конкурсні роботи школярів мають бути без плагіату (видання чиєїсь творчої праці чи її фрагменту за свою авторську) і без видавання роботи дорослих (рідних чи знайомих) за свою!
!!!!! Усі творчі конкурсні роботи виконуються лише українською мовою! Один школяр може подати не більше однієї конкурсної роботи.
У назвах файлів конкурсних робіт вказуйте прізвище та ініціали автора, скорочену назву і номер школи, клас, номер конкурсної категорії і назву кожної з двох обов’язкових складових конкурсної роботи (наприклад Томенко_А.Н._СЗШ_42_5-А_К1_Відеоролик та Томенко_А.Н._СЗШ_42_5-А_К1_Презентація). Конкурсні роботи надсилайте на електронну пошту individualway2go@gmail.com. Протягом трьох днів ви отримаєте підтвердження про отримання роботи – слідкуйте за його надходженням.
Надсилаючи свою конкурсну роботу на електронну пошту оргкомітету, крім номера конкурсної категорії, прізвища та імені, класу, школи конкурсанта (конкурсантів) в темі листа, додатково в тексті листа зазначте конкретний внесок кожного учасника в роботу над відеороликом та презентацією (якщо виконувала команда).
Використовуйте такі формати надісланих файлів на електрону пошту:
- Самостійно створена презентація про конкретну професію, важливу навичку чи корисну звичку у форматі файла ppt або pptx (MS Power Point).
Презентація не менше 15-16 слайдів, які відповідають усім вимогам, наведеним у додатках А і Б до інформаційного листа – залежно від конкурсної категорії.
- Самостійно створений відеоролик про конкретну професію, важливу навичку чи корисну звичку у форматі файла mp4 або іншому.
Тривалість відеоролика 5-10 хвилин, і він має містити три обов’язкові складові, наведені в додатках А і Б до інформаційного листа – залежно від конкурсної категорії.
Важливі дати:
- 10.10.2023 р. початок освітньо-практичного конкурсу для школярів «Вибір професії та розвиток важливих навичок» для учнів 5–11 класів шкіл, ліцеїв та гімназій Львівської області в межах проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ»! Вже наступного року цей конкурс буде всеукраїнським! А зараз ти маєш змогу бути першопрохідцем і досягти високого рівня якості створених презентацій та відеороликів, на який будуть орієнтуватись в наступні роки.
- 10.11.2023 р. останній термін обов’язкового заповнення реєстраційних анкет школярами і надсилання їм конкурсного завдання організаційним комітетом – конкретної професії (для 8-11 класів), важливої навички чи корисної звички (для 5-7 класів). Чим швидше Ви зареєструєтесь, тим більший перелік професій, важливих навичок і корисних звичок буде доступний для вашого дослідження. Тому не відкладай важливі дії на потім!
- 10.12.2023 р. останній термін надсилання конкурсних робіт школярів до оргкомітету конкурсу (відеоролик + презентація, виконані відповідно до всіх вимог, наведених в додатках А і Б до інформаційного листа). Після цієї дати конкурсні роботи прийматись не будуть. Тому розплануйте роботу, щоб встигнути до кінцевої дати.
- після 10.01.2024 р. фінал освітньо-практичного конкурсу з трихвилинними виступами фіналістів із презентаціями своїх досліджень у стартап-школі Tech StartUp School Національного університету «Львівська політехніка». Для виходу у фінал потрібно пройти етап перевірки відповідності конкурсних робіт усім вимогам, наведеним в інформаційному листі, та етап відбору членами журі найкращих конкурсних робіт. Також школярі-фіналісти відповідатимуть на питання журі з досліджуваної тематики. Цього ж дня відбудеться нагородження школярів за здобуття 1, 2 та 3 місця в кожній з двох конкурсних категорій.
Додаткові добровільні, але важливі умови участі в освітньо-практичному конкурсі:
- уважно пройти 1 чи більше відеоуроків з англійської мови на сайті https://www.inem.lviv.ua в меню «Вчи англійську та підтримуй ЗСУ»;
- прочитати хоч одну цікаву та корисну книгу в 2023 році не з навчальної шкільної програми.
Призи окремо в 1 і 2 конкурсних категоріях:
1 місце – сукупно 2000 грн і цікаві корисні книги;
2 місце – сукупно 1500 грн і квитки на неймовірно гарний концерт у Львівській національній філармонії;
3 місце – сукупно 1000 грн і смачні цукерки.
Також будуть в кожній з конкурсних категорій супер-призи від проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ» – смарт-годинники, а також буде ще декілька гарних сюрпризів від проєкту. Зокрема приз глядацьких симпатій за результатами інтернет-голосування (1 відзнака в кожній конкурсній категорії), приз симпатій аудиторії під час фіналу конкурсу (1 відзнака в кожній конкурсній категорії) і приз для книголюбів (за детальнішою інформацією про змагання книголюбів слідкуйте в телеграм каналі «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ» – https://t.me/individualway).
За перебігом освітньо-практичного конкурсу в межах проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ», розпочатого на прохання школярів, слідкуйте в телеграм-каналі https://t.me/individualway та поширюйте інформацію про цікавий і корисний освітньо-практичний конкурс серед своїх товаришів, знайомих.
Свої додаткові запитання пишіть будь ласка Мельник Наталії (заступниці голови ГО «Світ важливих ініціатив) на електронну пошту individualway2go@gmail.com.
Керівник проєкту: Чубай Володимир.
Заступниця керівника проєкту: Мельник Наталія
Інстаграм-сторінка: @ individualway_ua
Телеграм канал: https://t.me/individualway
Інтернет-сайт: https://www.individualway.in.ua/
Додаток А
ВИМОГИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ І ВІДЕОРОЛИКА ПРО КОНКРЕТНУ ПРОФЕСІЮ
Автори і цільова аудиторія – учні 8-11 класів.
Презентація і відео (адаптовані для учнів 8-11 класів) мають бути сучасні, гарні візуально, не перевантажені текстом, але змістовні, без граматичних та інших помилок, «без води», актуальні та цікаві – такі, щоб після їх перегляду справді захотілось здобути цю професію.
І. Уніфікована структура презентації (згруповані питання, які часто цікавили підлітків по різних професіях) про конкретну професію в розрізі суті наповнення слайдів:
Слайд 1. Назва професії (надісланої школяру-учаснику освітньо-практичного конкурсу електронною поштою оргкомітетом протягом трьох робочих днів після пройденої реєстрації школярем) і якийсь відповідний вислів можна дати або зображення + потрібно зазначити хто автор презентації (П.І.П., школа, клас).
Слайди 2-3. Суть професії і цікава коротка історія з цієї професії або про неї.
Слайди 4. Можливості кар’єрного росту за професією і (або) де потрібні працівники з відповідною професією?
Слайди 5-6. Важливі навички, які потрібні для професії і які варто набувати вже в шкільні роки + корисні звички, які пригодяться у відповідній професії + особисті якості, які б сприяли успішному опануванню професії.
Слайди 7-8. 10 цікавих фактів про відповідну професію.
Слайди 9. Розвіювання міфів про певну професію.
Слайди 10-11. Недоліки і переваги певної професії.
Слайди 12. Поради тим, хто тільки починатиме роботу в певній професії.
Слайди 13. Історія про відому людину, яка досягла успіху в цій професії, або ж чому ця професія важлива сьогодні.
Слайди 14. 5 речей, які дратують представника певної професії під час роботи.
Слайди 15-17. Статистика про зарплати, попит на таких працівників, перспективність професії тощо.
Слайди 18. Цікавий квест про відповідну професію.
Примітка. Кількість слайдів можна збільшувати в разі потреби – додатково до всіх обов’язкових вищезазначених слайдів.
ІІ. 7-10 хв відеоролик про конкретну професію. У ньому комбінуємо розповідь автора з його відображенням на екрані, деколи слайди, які вже попередньо розроблені, і бліцінтерв’ю з успішним представником професії (за попередньо розробленими 10 питаннями). Не варто у відео дублювати те саме від автора, на слайдах і від запрошеного гостя – а гармонійно поєднати без повторів.
Додаток Б
ВИМОГИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЙ ПРО ВАЖЛИВІ НАВИКИ ЧИ КОРИСНІ ЗВИЧКИ, ЯКІ ТРЕБА ЗДОБУВАТИ ВЖЕ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
Автори і цільова аудиторія – учні 5-7 класів.
Презентація і відео (адаптовані для школярів 5-7 класів) мають бути сучасні, гарні візуально, не перевантажені текстом, але змістовні, без граматичних та інших помилок, «без води», актуальні та цікаві – такі, щоб після їх перегляду справді захотілось здобути ці важливі навики чи корисні звички.
І. Уніфікована структура презентації про конкретну важливу навичку чи корисну звичку в розрізі суті наповнення слайдів:
Слайд 1. Назва конкретного важливого навику чи корисної звички (надісланої школяру-учаснику освітньо-практичного конкурсу електронною поштою оргкомітетом протягом трьох робочих днів після пройденої реєстрації школярем-учасником) + потрібно зазначити хто автор презентації (П.І.П., школа, клас).
Слайд 2. Навести в чому полягає конкретний важливий навик чи корисна звичка, і де вони можуть знадобитись в житті. Для яких професій вони дуже необхідні чи загалом потрібні в житті незалежно від професії.
Слайд 3. Наведена реальна історія про те, де цей важливий навик / корисна звичка допомогли щось важливе здобути Вам або знайомій людині, або досягти цілі значно швидше чи легше.
Слайд 4-5. 10 порад, як найкраще здобути певний важливий навик/корисну звичку.
Слайд 6-7. Декілька цікавих фактів як цей важливий навик/корисна звичка допомогли досягти успіху всесвітньо відомим людям з різних сфер діяльності. Або ж як ця важлива навичка чи корисна звичка впливає на якість нашого життя.
Слайд 8-9. Розвіювання міфів, які є про набуття конкретного важливого навику чи корисної звички (в тому числі розвінчування помилкових порад з ненадійних джерел в інтернеті).
Слайд 10. Труднощі, які можуть виникати під час набуття певного важливого навику чи корисної звички, і як найкраще долати ці труднощі.
Слайд 11-12. Як вдосконалювати наявний конкретний важливий навик чи корисну звичку, щоб підвищити її рівень.
Слайд 13. 5 найпоширеніших помилок під час здобуття певного важливого навику / корисної звички.
Слайди 14-15. Історія про те, як відсутність певного важливого навика чи корисної звички призвела до втрати важливого шансу в житті, перешкодила реалізації задумів тощо.
Слайд 16. Квест про відповідний важливий навик чи корисну звичку.
Кількість слайдів можна збільшити в разі потреби – додатково до всіх обов'язкових вищенаведених.
ІІ. 5-7 хв відео про відповідні важливі навики чи корисні звички. У ньому комбінуємо розповідь автора з його відображенням на екрані, деколи слайди, які вже попередньо розроблені, і бліцінтерв’ю з володарем якісно набутого важливого навику чи корисної звички (за попередньо розробленими 10 питаннями). Не варто у відео дублювати те саме від автора, на слайдах і від запрошеного гостя – а гармонійно поєднати без повторів.
Під час заходів в межах проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ» робимо фотозвіти і деколи короткі відеозвіти для меценатів та грантодавців, а також на згадку для школярів-учасників. Тому наголошуємо на тому, що беручи участь у заходах проєкту «ОСОБИСТИЙ ШЛЯХ», ви, ваші батьки, інші рідні чи вчителі надаєте згоду на фото і відеозйомку під час них для розміщення на сайті проєкту, його телеграм-каналі, інстаграм і фейсбук-сторінці проєкту і організацій де відбуваються відповідні заходи для школярів.